Σάββατο 2 Απριλίου 2016

2 ΑΠΡΙΛΙΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΑΥΤΙΣΜΟΥ

Είναι η πρώτη χρονιά μετά την κυκλοφορία του βιβλίου-Απρίλιος 2011-που αδυνατώ να συμμετάσχω στις εκδηλώσεις με αφορμή τη σημερινή ημέρα. Συμπτωματικά και η Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου. Ένα ατύχημα με έχει περιορίσει στο σπίτι και δεν μου δίνει την ευχέρεια για κάτι τέτοιο. Ευτυχώς δεν μου περιορίζει αυτά που πρόκειται να γίνουν στο μέλλον και αφορούν το βιβλίο, αλλά και τον αυτισμό γενικότερα.
Ήδη τρέχει ένα πιλοτικό πρόγραμμα παρέμβασης για την αντιμετώπιση περιστατικών μέσα στη σχολική τάξη, που αφορά τα παιδιά που βρίσκονται στο φάσμα και εντάσσονται στο κανονικό σχολείο. Το πρόγραμμα αυτό γίνεται σε συνεργασία με τον σχολικο σύμβουλο της 51ης περιφέρειας κ. Μίλτο Καρβούνη και την ψυχολόγο κ. Ελένη Λούβρου. Μελετάμε γύρω στις δεκαπέντε περιπτώσεις παιδιών σε συνεργασία με τους δασκάλους τους.
Μέσα στο 2016 θα κυκλοφορήσει από τις εκδόσεις Πατάκη, το πρώτο από μία σειρά βιβλίων που αφορούν την κατανόηση των κοινωνικών κανόνων, σε συνεργασία με την ψυχολόγο Ελένη Λούβρου.
Όσο για το δικό μου τέρας, το βιβλίο μου, ελπίζω-αν και είμαι σχεδόν σίγουρη-πως θα συμβούν δυο πολύ όμορφα πράγματα μέσα στους επόμενους μήνες.
Και επειδή οι αναμνήσεις δεν είναι τόσο παλιές, ανεβάζω για ακόμα μία φορά ένα εξαιρετικό βίντεο που φτιάχτηκε πέρσι  με αφορμή το βιβλίο μου και τον ήρωα του τον Αγάπιο, από τους μαθητές της Στ τάξης του 12ου Δημ. Σχολ. Αχαρνών και τον δάσκαλο τους  Κώστα Φιλαΐτη.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου