Τετάρτη 4 Νοεμβρίου 2015

ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΗΜΕΡΕΣ...ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ

Αυτές τις ημέρες το Τέρας μου έχει την τιμητική του. Βρίσκεται στην Κύπρο και μια σειρά εκδηλώσεων βρίσκεται σε εξέλιξη.  Κάποιες από αυτές σε μια καινούρια μορφή.
 Η αρχή όμως της εδώ παραμονής μου, με έφερε κοντά σε ένα πρόσωπο που γνώριζα για πρώτη φορά και που, ελπίζουμε να καταφέρει σύντομα να δώσει μία νέα ώθηση για το βιβλίο.

Κάπου στο τέλος, μια ημερίδα που έχουμε στήσει με την ψυχολόγο, συνεργάτιδα μου Ελένη Λούβρου, με θέμα "Αυτισμός και σχολέιο"
Το πρόγραμμα όπως έτρεξε και τρέχει:

2/11 Πανεπιστήμιο Κύπρου
«ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΤΕΡΑΣ, ΣΟΥ ΛΕΩ!» Όταν ένα βιβλίο γίνεται η αφορμή για γνώσηκαι αποδοχή της διαφορετικότητας μέσα και έξω από την τάξη.

4/11 Στ' Δημ. Πάφου Παρουσίαση του βιβλίου σε παιδιά δημοτικού

5/11 Πανεπιστήμιο Κύπρου
Δεν είμαι τέρας, σου λέω!"Από το βιβλίο στο σχεδιασμό δραστηριότητων με θέμα την αποδοχή της διαφορετικότητας.
Στα πλαίσια του μαθήματος της ειδίκευσης για την Ενιαία Εκπαίδευση

14/11 Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο 9.00-15.00

Συμμετοχή στην ημερίδα "Αυτισμός και σχολείο" υπό την αιγίδα του υπ. Παιδείας. Διοργανωτής Σύνδεσμος για Άτομα με Αυτισμό Κύπρου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου