Παρασκευή 10 Απριλίου 2015

ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Αυτό που αντίκρισαν τα μάτια μου το πρωινό της 1ης Απριλίου, θα μπορούσε να έχει έναν τίτλο που να λέει: "Πώς θα έπρεπε να είναι η κοινωνία μου" ή "Η κοινωνία που θα ήθελα να ζω" κ.ό Πραγματικά, τα λόγια μου θα είναι φτωχά, μπροστά στην εικόνα που αντίκρισα.  Ένα τεράστιο ευχαριστώ στον Κώστα Φιλαϊτη για την επιλογή του βιβλίου -αλλά και στην τεράστια ευαισθησία, ανησυχία αλλά και προσπάθεια που καταβάλει πάνω στο θέμα της αποδοχής της διαφορετικότητας-και στα καταπληκτικά παιδιά της Στ' ΄ταξης, που με τόσο ενδιαφέρον ασχολήθηκαν με το θέμα αυτό, μέσα στα πλαίσια του μαθήματος της Ευέλικτης Ζώνης. Εύχομαι, αν και είμαι σίγουρη, πως η πλειοψηφία των μαθητών αυτών θα βοηθήσει, όσο μπορεί στο να φτιάξουμε επιτέλους μια κοινωνία, φιλική προς όλους.
Ευχαριστώ και τα πιο μικρά, αλλά όχι λιγότερα ικανά, της Δ΄τάξης για τη συμμετοχή τους.


*Πέραν των δημιουργιών που ακολουθούν, υπάρχει και ένα και ακόμη βίντεο, όπου παρουσιάζεται ένα παιδί  του σχολείου με αυτισμό, αλλά για ευνοήτους λόγους δεν μπορώ να το δημοσιοποιήσω. Παρόλα αυτά, ήταν μια εξαιρετική δουλειά όπως και αυτές που ακολουθούν, αποδεικνύοντας και έμπρακτα όπως θα δείτε, σε τι επίπεδο δημιουργίας μπορεί να φτάσει μία τάξη όταν υπάρχει ο κατάλληλος καθοδηγητής...


* Εκτός από όλο αυτό το σκηνικό που στήθηκε μποροστά μου, η συνάντηση αυτή "γέννησε" πολλές μικρές ιστορίες, που ίσως ποτέ δεν ειπωθούν, μα που πάντα θα έχω στην καρδιά μου. Πόσα ευχαριστώ!


"ΤΟΝ ΚΟΛΛΗΤΟ ΜΟΥ ΤΟΝ ΛΕΝΕ ΑΓΑΠΙΟ"
https://storybird.com/books/-4433/?token=hgcasmmeb6


"ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΤΕΡΑΣ ΣΟΥ ΛΕΩ"
https://storybird.com/books/-6247/?token=djqctnjpf6


                      "ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΤΕΡΑΣ ΣΟΥ ΛΕΩ!"ΜΕ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΤΟΥΣ    ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ ΣΤ΄ΤΑΞΗΣ ΤΟΥ 12ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΑΧΑΡΝΩΝ







 ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΑΣ
ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΣΤ΄ΚΑΙ Δ΄ΤΑΞΗΣ












     





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου